voorbereiding - Reisverslag uit Ada, Verenigde Staten van Michèle Hulsmann - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Ada, Verenigde Staten van Michèle Hulsmann - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: michele

Blijf op de hoogte en volg Michèle

29 Juli 2008 | Verenigde Staten, Ada

Druk aan het voorbereiden voor mijn reis naar Amerika! Jullie krijgen dit jaar uitgebreid verslag van mijn highschool ervaringen en hopelijk krijgen jullie ook leuke foto's te zien van Ada!

Groeten Michele

  • 20 Augustus 2008 - 17:00

    Saar:

    Ha Michele!

    Wat een leuk en enthousiast verslag over je belevenissen tot nu toe! Het klinkt allemaal heel erg Amerikaans. (maar dat is precies wat je wil) Ik ben heel benieuwd naar je verdere verhalen. We zullen het met plezier volgen.
    Liefs uit Noordlaren
Michèle

Ik ga een jaar naar Oklahoma, Ada. Ik ga daar een jaar high school volgen op de Byng High school.

Actief sinds 01 Juli 2008
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 10785

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: